Dag 11

I dag har jag varit hos min jobbcoach. Snacka om att han va effektiv då! Fick massor av adresser och telefonnummer (vilket iofs är bra) som jag ska ha kontaktat till nästa vecka. Det va då inte dags att ligga på latsidan här inte! Men skönt att man har någon som pushar en.

Idag hade jag tänkt att mäta mig, men helt enkelt inte hunnit. Så kan det vara. I morgonbitti ska jag åka neråt i landet. Till Gävle, för att lämna av sambon som ska på möte. Sedan fortsätter jag neråt..å hälsar på föräldrarna. Ska bli kul!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till med jobbsökandet och vad bra med en jobbcoach! Håller tummarna för dig :)



Sv: Min ursprungliga plan var att jag skulle flyttat till Kristianstad nu till hösten och plugga, sedan träffade jag Sebbe och valde att bli kvar i Stockholm istället. Så under sommaren har jag bara jobbat ytterst lite hemma i mamma o pappas företag och arbetslös har jag varit sedan skolan skulle börjat. Helt klart det värsta jag varit med om! Precis som för dig har min ätstörning återkommit i och med arbetslösheten... :/ Nu jävlar får vi ta nya tag och få ordning på våra liv. Heja oss!!! Sköt om dig! Peppkramar!

2010-09-14 @ 15:15:32
URL: http://jennyskablisund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0