Dag 1 - en ny början....


En ny början.
Det är vad detta är. Nu gäller det att vara positiv.
Om man ska se till det positiva, vad har jag gjort idag?
-vikt tvätt
-tränat yoga i en hel timme
-sökt fyra jobb
-tränat mentalträning
-börjat om på ny kula när det gäller viktminskning.
Nu ska jag ta det i min takt. Lugnt å försiktigt. Jag ska börja med att skriva upp när jag äter och vad jag äter. Så som jag gjorde i början av året. Just det. Nu känns livet lite lättare. Nu är det bra. Det tar sig, sa pyromanen. Nu jäklar! Hejja mig.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Heja dig - absolut :D

2010-09-03 @ 17:32:03
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: H

Heja heja! :)

2010-09-03 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0