Dag 44

 

Inget är så bra för en lite förkyld MiniZill som att shoppa loss lite.

Slösa lite pengar. Låssas för dagen att det inte finns andra problem i världen än vilken affär som är nästa!

Jag och sambon har i dag varit i Umeå hela dagen. Det var riktigt kul.

Vi hittade inte alls, så vi har gått och gått och gått.

Jag har köpt nya vinterskor, som enligt försäljaren ska "klara minus 40 grader".

Jag tittade på min sambo och tänkte något i stil med " 40 grader! Den detaljen glömde du berätta när du frågade om vi kunde flytta norröver!"

Jag har också köpt lite nya kläder på Indiska. Kändes lite jobbigt, så som det alltid gör när jag provar kläder.

Blev i alla fall överlycklig när jag kunde komma i en tunika i M.

Sambon tyckte den var fin på, men den va grå..och jag kännde mig grå när jag hade den på mig.

Så det blev inget av den.

Har inte tränat något speciellt idag men maten har fungerat utmärkt.

På stan köpte jag en smoothie av vetegräs(?!).

Någon som testat det? Det va en intressant smak. Ny. Hyffsad. God.

 

Nej, nu är det filmkväll som gäller!

Ta hand om er! KRAAAM

 

Btw fotot är taget i Köpenhamn -09.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du kom i en M! Det är en sådan härlig känsla!

2010-10-16 @ 21:01:04
URL: http://ilfart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0