Träning -dag 10

I dag blev det, förutom promenader med vovven, en timme på crosstrainern..puh!

 

Det bästa med dagen är dock mitt samtal med min bror. Han håller på å pluggar till hälsoutvecklare (hälsocoach, PT och något mer..). Han har fått för sig att han ska hjälpa mig att gå ner i vikt...Känns skönt att äntligen få hjälp med kosten av någon som vet hur det är att vara överviktig. Min bror har gått ner över 30 kilo...Så jäkla duktigt. Å det bästa är att han håler vikten också!

I alla fall jag fick en inköpslista av honom;

Tonfisk

Makrill i tomatsås

Kyckling

Olivolja

Ägg

Avocado

Mjölk

Kvarg

 


Kommentarer
Postat av: H

Är kvarg samma som keso?

2010-05-30 @ 12:49:25
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/
Postat av: Anton Z (Hälsocoach)

Det är samma sak som Kesella.. =)Bra produkt för viknedgång, bra mättnadskänsla och fina näringsvärden. (1% fett)



/Anton Z

2010-05-31 @ 22:19:02
Postat av: simone

underbart! ger sådan fin träning på crossen :)

2010-06-03 @ 10:18:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0