Omöjligt?

Är det omöjligt för mig att gå ner i vikt?

Jag börjar tro det. Känner ingen lust inför någonting just nu.

Hundvakten som vi skulle ha i sommar har just avblåst allt...så nu är det panik å hitta en ny innan min sambo flyttar ut på söndag.

Känner mig ändå upplyft över att annat i mitt liv verkar falla på plats. Tänker på skolan och jobbet. Har även kommit fram nya jobb på arbetsförmedlingen som jag ska söka till i höst också.

Vore så jäkla kul om jag nu kunde ta tag i vikten när jag å vovven bor ensamma. Då borde jag ha all tid i världen, och vem bryr sig om allt inte är tipp topp hemma? Jag kan städa en annan dag? NU behöver jag bry mig om mig, jag sa faktiskt att år 2010 skulle vara MITT ÅR! Jag ska INTE svika mig själv! Jag ska inte låta vikten förstöra för mig, så som jag har gjort tidigare i mitt liv!!!! Jag tänker inte bli en bitter dam som skyller alla sina problem på vikten! NEJ, nu är det allvar! Om det så är det sista jag gör! Och om det så är att jag får göra ALLT jobb själv, utan stöttning..så får det väl gå då! Jag tänker inte ge upp!!!! NU börjar det!!! NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0