Apatisk -dag 9

I dag har tiden runnit iväg så snabbt att jag inte kan beskriva vad jag har gjort med min tid.
Det är extremt tufft och stressigt på jobbet, samtidigt som jag träffar frustrerade människor som vill ha hjälp med diverse saker. Idag kom det in en kvinna som var hysterisk över att hon fått tre fakturor på hyran...juni-juli-augusti. Hon trodde att hon var tvungen att betala alla samtidigt. På knagglig svenska och med hjälp av kroppsspråk och ritande lyckades jag i alla fall förklara att man betalar bara en hyra varje månad och att det skickas ut fler fakturor för att vi i sverige har semester och då är inte den administrativa personalen på plats...suck..sådant som vi svenskar tar för givet blir så lätt en stor sak när man är ny i ett land och inte förstår språket...

I alla fall..jag fick inte mycket gjort av det jag var tvungen att göra.

I dag tar jag en träningspaus. Inte för att jag på något vis kan motivera att jag "borde" ha det, utan helt enkelt jag är för jäkla trött! Jag är helt slut efter veckan som gått.

Letar för övrigt efter en bra sida/blogg med massor av träningstips. Någon som har några idéer?

Btw, Jodie som jag skrev om tidigare..det var hon som vann! Jag stört grät igår när jag såg finalen! Hon hade nästan blivit av med hälften av sin vikt! Fatta! Det är ungefär i de trakterna jag BORDE gå ner också..

Har nu börjat kolla på Biggest Loser UK säsong 3. Älskar dessa tränare, de är såå duktiga.
Samtidigt som jag tittar på BL så ska jag faktiskt skämma bort mig själv...! Lite fotbad och lite manikyr kanske ;)
Jag ÄLSKAR att hålla på med naglar. Synd att jag inte har flera tjejkompisar...då hade jag fått fler naglar att måla!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: ja tacos är så himla gott :D

2010-05-29 @ 10:01:14
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: Tack så mycket!! :D Haha nedräkningen har varit igång lääänge nu ;)



Vart är det du kollar på BL? :) För det är väl inte säsong tre som går på tv? :S



Mina naglar skulle du gärna få fixa! :D Jag är urusel på sånt själv ;)



2010-05-29 @ 13:25:54
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för länken!! :D

2010-05-29 @ 18:29:13
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0