YES!!!!

Wuuuupidihuuuu!!!

Det är märkligt hur man reagerar på olika stressorer i livet. Idag har jag blivit rejält utskälld av några av mina klienter...senare fick jag även veta att de ljugit mig rätt upp i ansiktet..så kan det vara. Livet på ett socialkontor. Väldigt sällan får man uppskattning för det man gör, väldigt ofta blir man hotad till livet..även ens nära och kära hotas och hela tiden får man utstå saker som man helst inte vill prata om.. Men sen så finns det de tillfällen som gör att man står ut med allt det negativa. Vissa människor som påverkar en bara så som vissa kan påverka, bara genom att finnas till..bara genom att vara sig själva...


Just det! Jag var i tisdags på klubbkväll på Zizzi, där kunde man delta i en tävling...med okänt pris. Jag deltog, jag har aldrig vunnit i hela mitt liv men gillar att tävla. ;) Är en sådan tävlingsmänniska så det inte är sant. Och idag ringde de min sambo och sa att jag vunnit! Varför de ringde honom? För att jag nyss har bytt mobil och ännu inte hunnit lära mig mitt nummer, så jag anmälde hans nummer ;)

I och med denna vinst så lovar jag mig själv att tillsammans med viktminskning ska mitt årsprojekt även innebära en uppfräschning av min garderob..både kläder och skor! Jag vägrar vara både tjockis och ful..jag kan i alla fall göra något åt min klädsel!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Kunde inte kommentera nya inlägget :S



Men klart du kommer klara det!! :D HEJA HEJA! :D

2010-03-28 @ 12:49:52
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0