Xtravaganza

Xtravaganza hörde av sig....jag anmälde mitt intresse i höstas..å först nu behagar de höra av sig.
Jag ska på informationsmöte där, men i ärlighetens namn vet jag inte om det är något för mig. Men information utan krav kan ju aldrig skada?

Funderar på om det kan vara något för mig, men vet som sagt inte..känner mig rätt trött på min viktkamp just nu. Känner mig inte speciellt motiverad..inte alls nu när datorn min är sönder och jag inte kan gå in på "mina" vanliga bloggar som jag stalkar och får inspiration av...

Vad tycker ni om Xtravaganza och pulverdieter överhuvudtaget???

Jag har liksom svårt att ta det på allvar...

Hade träning med PT:n idag..tänkte jag skulle fråga henne..men glömde det, vi kom in på mer intressanta diskussioner om hur människor kan bete sig och hur våra jobb kan likna varandra på många sätt..även om jag i min yrkesroll är myndighetsperson och hon inte är det. Men ändock delar våra klienter med sig mer än vad vi många gånger vill/behöver..som sagt en mycket intressant diskussion...

Åter till Xtravaganza...är det någon som har erfarenhet av dem? Hade några läsare i höstas som höll på med detta...hm..hör gärna av er med erfarenheter och åsikter om detta!!!

TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0