Slut

Jag förstår inte hur folk som har arbete faktiskt klarar av att träna OCKSÅ! Det är så mäkta imponerande... Nu är klockan 20.00. Och jag har nyligen kommit hem. Åkte till jobbet kl 06.20. Suck!

Nu har det hänt massor av saker sedan sist.
Min sambo har fått erbjudande om jobb i västernorrland. Vi ska förmodligen flytta. Taket läcker fortfarande och hyresvärden har ännu inte gjort ngt. Sambons företag betalar dubbel hyra, flyttjobbare, flyttstäd osv...

Allt är en röra...jag tänkte jag skulle pressa in ett styrkepass nu! Så att jag får tänka på lite annat..

Skrivs senare! ;)

Kommentarer
Postat av: viktory

oj oj det var mkt på en gång. men jag hoppas du har lite sol som ger dig energi!

2010-03-09 @ 21:42:44
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Hanna

Håller med dig, hur hinner folk med att träna.



Dom dagar jag jobbar så känns det som det är kört. Jobbar som timvikarie och tycker jag bara hinner med när jag inte har jobb.



Men man får göra det bästa av situationen, träna när man har tid. Huvudsaker är att vi gör vårat bästa.

2010-03-09 @ 21:51:31
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0