Sen vägning

Japps...jag sa ju att jag bytt vägdag. Vilket jag själv glömde bort :S Så nu blev det en sen vägning. Denna vecka, konstigt nog så var det helt oförändrat på vågen. Samma vikt som förra veckan med andra ord! Jag får vara nöjd med det i alla fall. Jag har inte gått upp denna vecka. Är så otålig och vill gärna att vikten ska rasa och att jag hipp som happ helt plötsligt är normalviktig! Men, jag ger inte upp! Jag blir peppad av alla era kommentarer och av att läsa om era viktresor på era bloggar. Förhoppningsvis kan jag snart (kanske om ett år?) visa en före- och efterbild a la Biggest Loser. Det vore något det, va?




Start vikt: 102,6 kg BMI: 42,5
Nuvarande vikt: 96,1 kg. BMI: 40

Denna vecka: +/- 0 kg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0