Äntligen!




Jag vet inte varifrån all denna positiva energi kommer ifrån. Tror att det kanske har med det faktum att jag fick så mycket stöttning av er i helgen, det betydde mycket.

Har den senaste tiden kännt mig lite less på den "vanliga" träningen jag utför...alltså inte den med PT:n, på något konstigt sätt är det alltid roligt även om vi varvar mellan tre-fyra maskiner...det är imponerande hur mycket hon kan komma på att göra på så få maskiner! å andra sidan är det väl därför hon är just PT och att inte jag är det..det jag tycker har vart segt är den vardagliga träningen, den jag utför själv så att säga. Idag kom det hem två stycken dvd:er som jag beställt från CDON.com Försök och gissa vilka två dvd:er som jag syftar på...:P
Tänkte att dessa två dvd:er kanske kan göra så att jag får en nytändning. Nu ikväll, innan jag går å lägger mig tänkte jag testa en av dem. Vet inte vilken än, och vet inte om jag orkar med hela (lång dag på jobbet) men ska försöka..om inte annat så blir det nog hela i helgen i alla fall. Vet att det är några bloggerskor som jag följer som också tränar hemma. Vad är det för typ av träning ni tränar? I Marsutmaningen så var ju en del att testa två nya pass. Min ambition är att ha testat två nya pass denna vecka...! Håll tummarna! ;)



På återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0