Veckans mål, hur gick det? -dag 32

VECKANS MÅL

Träning
100 situps
100 armhävningar
100 upphopp
100 utfall


10 minuter plankan
10 minuter i sidoplankan


5 pilates/yoga/tai-chi-pass
1 nytt pass


Mentalträning
minst 15 minuter "egentid" varje dag
lyssna på avslappningsband varje kväll


Mat
Testa 1 nytt recept
Inhandla mer grönsaker (OCH äta dem!)
Inga sötsaker
Inget kolsyrat vatten
Multivitamin varje dag


Wuhu! Klarade alla mål utom de 5 pass jag skulle göra...Hm..måste ändå ge mig själv godkänt! Mitt nya recept blev thailändsk soppa...med räkor och kokosmjölk. mumsigt!

Idag har jag kört ett styrkepass a la 30 miuter. Ska nog sätta upp mål för nästa vecka också! Det är ju midsommar snart...och med det följer en risk för hetsätning...med mycket god mat, sötsaker osv osv.

Kommentarer
Postat av: H

Vad duktig du är, måste kännas skönt att ha fått så mkt gjort. :)

2010-06-20 @ 15:17:32
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/
Postat av: Tess

Godkänt? Tycker att du ska sätta MYCKET VÄL GODKÄNT på dig själv, du har ju gjort massor och ibland mår man bra av vila också, det kan ALLTID bli för mycket träning och det gillar inte kroppen heller, lagom är bäst :)

Kram

2010-06-21 @ 13:04:17
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0