Resan hem - dag 40

Tanken var först att jag skulle resa hela vägen hem idag. DÅ jag började resa i morse kl 8.40, var som sagt tanken att resa hela vägen hem. Men nu..kl 16.15, ger jag upp för dagen. Stannar hos föräldrarna över natten och kör de sista tre timmarna i morgonbitti. Jag har haft en underbar helg, som kantats av diverse besvikelser i form av att fästmannens resturangpersonal har ringt städigt och behövt akut hjälp. Vi fick i alla fall gårdagen helt för oss själva. Alltid något.

Saknar honom redan. Det var härligt uppe i norrland. Känner dock en viss panik smyga sig på, då jag ännu inte fått komma på någon intervju....suck. Men jag ska inte ge upp för det.


Hur har helgens matintag sett ut? Jodå, det har vart helt okej. Maten har varit bra och nyttig och i kontrollerad mängd.
Jag har dock gjort vissa medvetna val, som inte följt min hälso/viktplan; jag har ätit glass, jag har druckit cider, jag har ätit chips.

Imorgon börjar jag återigen jobba och vardagen är ett faktum. Dags att återigen ta tag i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0