PT-träning a la crosstrainer -dag 15

Fy fasen va trött jag är!

Ikväll har jag tränat med min underbara PT. Som för övrigt är gravid. Så kul. Hon verkligen strålar! Är faktiskt lite avundsjuk...men planerar att gå ner lite mer i vikt innan det blir sådana tankar. Skulle vara så rädd för barnet skull om jag blev gravid nu.

I alla fall. Det blev crosstrainern idag. Det är rätt kul med crosstrainer, jag känner att jag kan ta ut mig helt utan att riskera att slå upp skadan på knät. När vi var iväg med jobbet så gjorde jag illa knät igen. Trodde att det snabbt skulle gå över...men icke! Så jag har kört lite mindre på steppern och mer på crosstrainern den senaste tiden.

Nu sitter jag å njuter av vädret och av träningen som är avklarad för dagen. Har lite ont i knät, smärtan kom efteråt när jag stog i duschen...märkligt med tanke på att det knappt kändes alls när jag tränade...

I övrigt är allt bra med mig! Maten fungerar. Motionen fungerar.

Just det! I helgen blir det nog bara korta inlägg då fästmannen kommer på besök. Längtar så att jag snart spricker! Det var en månad sedan vi sist sågs....åh..va tiden går sakta. I morgon kväll hämtar jag honom på Landvetter...
Åh...! Berättar mera senare ;) Ska ta en del foton i helgen också, som jag kan dela med mig av ;)

Kommentarer
Postat av: Anton Z (Hälsocoach)

Inte kul att läsa om knät, hoppas de blir bättre.

Va försiktig så du inte får ännu ondare, bättre att dra ner på tempot då tills de blir bra igen. Sen bara att köra på igen. =)

2010-06-04 @ 17:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0