Jag duger som jag är -dag 29

Denna vecka har vart väldigt speciell.
Har fått reda på saker som är skrämmande. Saker som handlar om min chef. Saker som skulle kunna skada honom...mycket. Om det kom ut. Suck. Det tar kraft att hålla saker hemligt. Saker som måste komma ut. Jaja.
Inte nog med detta så är det full rulle på jobbet på grund av att alla utbetalningar ska gå nästa vecka...bläää.

Med träningen går det sådär. Igår blev det bara en promenad -lite längre iofs- med vovven. Annars lugnt. Idag ska jag träna lite styrka. Men jag tror jag väntar en timme. Åt nyss lite, då jag var panikhungrig efter jobbet. Jobbade över idag igen.

Var å handlade lite idag. Det blev kesella, a-fil, mjölk, bregott, frysta hallon, frysta goji och blåbär samt kotletter. MUMMMA!!!


När det kommer till den mentala biten måste jag erkänna att jag tror att det ger resultat att jag kör med mina Uneståhl-band varje kväll. Igår somnade jag till avslappningsövningarna.
Sedan har jag börjat att prata med mig själv i spegeln. Det är inte så knäppt som det låter. Utan det är bara att jag varje morgon tittar mig själv i ögonen och säger "jag duger precis som jag är". Jag börja så sakta tro på det själv. Jag duger som jag är. Men det hindrar mig inte från att känna att jag vill gå ner i vikt för att öka mina chanser att få en fungerande graviditet utan att riskera mitt eller barnets liv. NU är det INTE så att jag är gravid...men en dag vill jag! Och då vill jag vara mindre till storleken så att riskerna för komplikationer minskar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0