Drama - dag 43

Jag vet inte om jag tidigare skrivit om detta...eller om det blev för mycket.

Förra veckan så kolapsade en klient på mitt rum. Sedan fick hon krampattacker..någon form av panikångest. Det varade i fem timmar. Jag följde med henne till sjukhuset, då hon inte har någon familj utöver hennes syskon. Riktig dramatik, med andra ord. Därav min bloggpaus. Kände jag behövde ett break från allt.

Tror fortfarande att det påverkar mig varje dag på jobbet. Konstigt vore väl annars.

Jag har i alla fall bestämt mig för att VÅGA VÄGRA VÅGEN.
Så under resterande dagar i juli ska jag inte väga mig. Jag ska dock MÄTA mig. Kanske kan det hjälpa till att återfå motivationen igen. Det är riktigt tungt nu. Känner mig ensam i min kamp.
Känner inte att jag får något direkt stöd, folk runt omkring mig börjar ifrågasätta vad det är jag gör för att gå ner ivikt...en del tror inte på mig. Det är frustrerande.

VAD GÖR JAG FÖR FEL?
Jag äter bra enligt PT:n, enligt hälsocoachen, enligt sjukvården..och enligt mig själv...
Jag tränar bra.
Vad gör jag för fel?! JÄKLA helvete också att det inte kan bli mer resultat!!!!

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Ge inte upp!! Kämpa vidare, det kommer garanterat ge resultat! Och bry dig inte så mycket om vad andra tror, det är att DU tror på dig som är det viktigaste :)

Peppkramar!!

2010-07-02 @ 00:51:45
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com
Postat av: H

Det är vad DU känner som är viktigt, inte vad andra säger. Du är duktig, kämpa på. :)

2010-07-02 @ 02:25:55
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ge inte upp!! Jag finns här för dig.



Bryr dig inte om vad andra tycker och tänker. Du gör det här för dig själv och ingen annan. Många gånger kritiserar andra pga av avundsjuka. Du klarar något dom inte klarar.



Jag får själv just nu höra väldigt mycket från folk "Nu får du sluta gå ner i vikt, annars försvinner du" Hur roligt är det att höra, när man vet att man fortfarande lider av fetma och är tjock. Jag blir bara så ledsen för det är helt uppenbart att dom missunnar en att kan kämpar.



<3 En jättestor peppkram <3

2010-07-02 @ 09:02:56
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: Pärlan

Svar: Åhh vad glad jag blir! Det är såna här kommentarer som gör mig så glad och peppad och verkligen vill fortsätta med bloggen! Så härligt att höra att jag är sån inspiration trots att det går rätt segt med vikten just nu. Tusen och åter tusen tack, tack, tack!! :)

2010-07-03 @ 14:58:26
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0