Invigning

I dag blev det invigning av min pulsklocka! ÄNTLIGEN! Det var så underbart att äntligen kunna börja träna igen.. Det blev dock två mini-pass, då jag fortfarande var lite osäker på hur kroppen skulle reagera. Detta visade klockan i alla fall ;)

Aktivitet: Magdans
Tid: 30 min
Maxpuls: 156
Snittpuls: 120
Kaloriförbrukning: 181
Fettförbränning: 25 min
Kondition: 5 min


Aktivitet: Stepmaskin

Tid: 30 min
Maxpuls: 150
Snittpuls: 134
Kaloriförbrukning: 240
Fettförbränning: 13 min
Kondition: 17 min

Kommentarer
Postat av: Josefine

Smart med en pulsklocka. Det ligger nog näst på min lista för att införskaffa. vart köpte du din?

2010-01-22 @ 22:29:47
URL: http://jossisviktresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ska nog också införskaffa en pulsklocka. Låter roligt och kan nog bli en extra morot. Har precis köpt en mp3 hållare som sitter på armen på så sätt hänger inga sladdar ivägen när man styrketränar. Har även skaffar några träningsdvder från "biggest loser"

Ska prova dom när förkylningen försvunnit.

2010-01-23 @ 11:13:52
URL: http://gorgina75.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0