Stepmaskin...

Finns det någon träning som jag hatar mer än annan träning (förutom att springa) så är det stepmaskin! Fy fasen va jobbigt det är! I dag tvingade jag mig själv att fortsätta å steppa i 30 minuter...å jag är dränkt i svett!!! Jag vet att det fungerar och det är endast därför jag fortfarande tränar på den dumma steppern...

Min nya skor, föresten..
Salomon xa Pro! Jättebra, speciellt då jag alltid har haft lite problem med att hitta skor som fungerar till mina breda fötter och som jag inte får skoskav av!





Uppdatering av min "utmaningslista";

  • 6/15 träningspass
  • 47/50 km ska promeneras
  • 120/150 burpees
  • 16/20 minuter i sidoplankan
  • 3/3 intervallpass
Mat-utmaningen fungerar bra hittills...att inte äta sötsaker är det lite värre med...igår slank en pepparkaka ner...Men jag tar nya tag! Och ska försöka att inte äta något sådant igen på väldigt länge ;) (tills nästa jul kanske)

Hejhopp, vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Nina

en pepparkaka är inget att gråta över....

2010-01-03 @ 17:46:38
URL: http://www.fatttoslim.blogspot.com
Postat av: Beckis

En pepparkaka gör ingenting. Bra jobbat med steppern! Kämpa på! pepp

2010-01-03 @ 20:10:39
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt
Postat av: Pärlan

Jag har också jätte-jättesvårt att hitta skor till mina breda fötter! Ska nog ta och kolla in dom där, var köpte du dom? :)

2010-01-04 @ 16:30:33
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0