Crosstrainer

Så idag har jag tränat lite med crosstrainern. Blev dock bara 30 minuter. Är fortfarande lite täppt, så jag är osäker på hur mycket jag kan träna utan att bli sjuk igen...vilket jag INTE vill bli!

I dag jobbar sambon sent...blä! Jag hatar å vara arbetslös å samtidigt ha en sambo som ständigt jobbar, menmen...man ska väl inte klaga, det finns så många som har det värre! Även om jag saknar honom otroligt mycket. Så...vad ska ni göra i helgen? Några planer för kvällen/morgondagen? Några filmtips, kanske? Hör av er! Puss å kram ;)

Aktivitet: Crosstrainer

Tid: 30

Maxpuls: 147

Snittpuls: 138

Kaloriförbrukning:  227

Fettförbränning: 6 min

Kondition: 24 min


Kommentarer
Postat av: Viktory

jag ska iväg på en spelkväll nu strax.. ska bli otroligt kul eftersom att jag igår bara satt hemma o hade aptråkigt.

2010-01-23 @ 17:40:44
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Josefine

Grym du e på crosstrainern! Jag hatar den. hehe. Så jobbigt för benen. ;)

2010-01-23 @ 23:00:26
URL: http://jossisviktresa.blogg.se/
Postat av: Vonne

Hallo,och tack för din kommentar i min blogg. För ca år sedan lyckades jag gå ner 9 kg och var jättelycklig för det. Tyvärr har jag gått upp det mesta igen så det är dags att hålla igen riktigt rejält nu några månader. Vad bra du är på att motionera - det är då inte jag - typ det värsta jag vet. Good Luck to you!! (kul att du tittade in på min blogg)

2010-01-24 @ 22:09:03
URL: http://vonneprat.blogspot.com
Postat av: Diana

Oj vad duktig du är! Det är full fart på dig... Tänk om man varit så duktig.

2010-01-25 @ 04:42:19
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Fattie

Svar: Hmm. Vet inte om du syftar på att jag skrev att nu när jag inte är tjock längre så känns mina andra problem mer påtagliga?



För ett av mina problem är mitt psykiska välmående, ett annat är att komma igång och träna på något sätt, och sen en hel hög med andra problem också. vad jag menar på är att jag struntar absolut inte i att se efter mig själv bara för att jag gått ner i vikt, tvärtom. Nu när jag inte bara sitter och tycker synd om mig så är det istället lättare att se efter sig själv!



Jag försökte en kort period att ge goda råd osv till andra, men jag märkte snabbt att jag blev bemött med ofantligt trötta och ledsna blickar. Hade jag inte varit opad hade det kanske varit annorlunda, men som det är just nu vill ingen ha mina goda råd. Och att frälsa andra GÅR INTE. Var och en måste själva vilja och kämpa för att något ska hända. (Fast som jag skrev i julas, hade det varit MÖJLIGT så hade jag velat ge bort viktminskning i julklapp till väldigt många!)



Det jag dock tror du kan ha rätt i, är att jag blivit väldigt självcentrerad. Vissa dagar upptäcker jag att jag kanske pratat konstant om mig själv i en hel timme, och aldrig ställt en enda motfråga till personen jag pratar med.... Men just DET är jag medveten om och jobbar stenhårt på för att INTE göra. Är ju vidrigt med människor som är självupptagna...



Tack för dina tankar! Är alltid bra att få höra lite hur andra tänker osv kring problem :)

2010-01-25 @ 13:41:02
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0