Erkänner!

Jag erkänner härmed att det är otroligt dumt att försöka att jobba 100% samtidigt som man studerar 75%. Och dessutom ovanpå detta försöker hinna med att motionera och ta hand om sig själv och se till att vikten rasar! Nu är jag i alla fall klar med en av de två inlämningsuppgifter jag skulle hinna med till skolan denna vecka...

Men nu skiter jag i skolan! Så det så! Jag ska i alla fall göra ett försök!! Inte nog med detta så ska jag också hinna med MARSUTMANINGEN! Som består i nedanstående...Jag har för övrigt redan gjort ngra maxtest, men känner att det var så pinsamt så jag vet inte om jag vågar dela med mig av dem..kanske jag gör i alla fall om någon annan gör det också ;)




15 träningspass. Som träningspass räknas det om du är ombytt till träningskläder och håller på i minst 30 minuter.

300 armhävningar ska utföras varav minst 30 ska vara på tårna.
30 minuter sammanlagt i plankan. Varav minst 10 av de minuterna ska vara på tårna.

250 utfall.

200 burpees.
70 km ska avverkas på frivilligt sätt. Simning, cykling, promenad, löpning, rodd osv.
2 nya träningspass ska testas.

 

SJÄL:
30 minuter varje vecka ska du tillägna dig själv.
1 affirmation ska vi jobba med under den här perioden.

MAT:
Under mars månad äter vi inte godis
.
2 nya recept ska lagas under månaden, recepten får gärna vara nya på så vis att de innehåller spännanade grönsaker/rotsaker/andra varor som du i vanliga fal inte lagar/äter.
2 helt nya råvaror ska testas, antingen väver man in dem i recepten ovan, eller så gör man det inte. Det kan tex vara att testa en exotisk frukt man aldrig smakat, eller att laga en gryta innehållande en grönsak ni aldrig testat.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, du har det verkligen tuff och ändå hinner med. Blir så grymt impad. Jag som tycker det är svårt att hinna med att jobba 75%, 2 barn och motion. Det är ju inget mot dig.



Jag har presenterat mina max test i min blogg och dom är under all kritik så kan inte tänka mig dina är sämre.



Nu kör vi :)

2010-02-28 @ 21:39:29
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: Jen [ minus 14, kg på 7 v]

Tack gullet! Din blogg är också bra :) kram!

2010-02-28 @ 21:54:12
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0