Dagens träning

Äntligen så har jag fått arslet ur vagnen och tränat lite igen. Var en vecka sedan sist. Har kännt mig så omotiverad och lite allmänt seg sådär..

Dagens träning bestod av mer fokus på förbränning, därav att maxpulsen inte var så hög. Vi cyklade en hel del och sedan blev det crosstrainern.

Aktivitet: PT-träning, kondition

Tid: 1 h 27 min

Maxpuls: 188

Snittpuls: 162

Kaloriförbrukning: 888




Ännu en bild från våren/sommaren...åh..när ska snön försvinna?? Jag halkade på isen IGEN...nu vill jag ha värme!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättebra med träning det där, duktigt! :D

Vill också att snön ska försvinna, vill ha sol och värme så man kan träna ute igen :)



Peppkram

2010-02-17 @ 14:38:38
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej hej. Hittade hit genom en anna viktblogg. Tycker det är så roligt och inspirerande att läsa om andra som kämpar mot kilorna. Ska blir spännande att följa din resa..



Pepp pepp!

2010-02-17 @ 14:50:23
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0