BL Australia

Så...har jag sagt att jag är ett stort fan av Biggest Loser Australia? Det är helt klart den bästa serien ever.
Varför är den bättre än den amerikanska? Tja, de är inte amerikaner..med allt vad det innebär. Man får också se mycket mer av vardagen, både bra och dåliga dagar...Sedan är det tränarna som jag gillar mest. De australiensiska tränarnas inställning är att man KAN ha kul och gå ner i vikt. Man kan klättra i berg, spela basket, simma, boxas osv...allt behöver inte ske på gymmet och det gillar jag mucho!

Denna bild är dock av en av mina favoritdeltagare i Biggest loser US..den äldsta deltagaren, han mådde riktigt dåligt första tiden..men mår nu mycket bättre, sådan inspiration!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är också ett stort fan av biggest loser, det är så inspirerande.

2010-02-04 @ 17:34:45
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0