Äntligen UTMANING

ÄtaTränaKämpa har ÄNTLIGEN lagt upp en ny utmaning! Jag är otroligt svag för hennes utmaningar, även om jag bara deltagit i en så har jag inspirerats av tidigare utmaningar.

Jag ska delta i hela utmaningen...vet dock inte hur mina knän kommer påverkas av vissa uppgifter..ska i alla fall försöka!!!!

 

Min belöning ska vara en ny handväska..något jag egentligen hade som belöning för att gå ner i vikt...men nu ändrar jag det till att om jag klarar utmaningen så ska jag köpa mig en ny handväska ;)

 

För övrigt så ska jag säga att första dagen på jobbet var rörig med intressant...återkommer om det mer i morgon...



Kommentarer
Postat av: Jen [minus 13,7 kg på 7 v]

Det är alltså vad som köps när vi storhandlar :) och det gör vi en gång i månaden. Hur går det för dig? Kram

2010-02-23 @ 20:33:22
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/
Postat av: har gått ned 10 kg på drygt en månad

jag är faktiskt mycket gladare nu :) orkar mer och mår bra helt enkelt :)

2010-02-24 @ 21:13:22
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0