Simning!

Idag testade jag att samåka med en som också jobbar i samma kommun som jag.  Gick väl sådär...hon var sååå extremt negativ. Det fanns liksom inte ett uns positivism där inte. Själv är jag stolt över att jag inte påverkades allt för mycket av hennes tjat.

När jag väl kom till stan så tog jag min väska med badkläder och gick till badhuset. Väl där så simmade jag 1 km. MYCKET skönt! Sambon slutade sent, vilket betydde att jag hade god tid på mig i badhuset :D Efteråt åkte vi till en restaurang och åt god mat! Sambon åt pizza och jag åt gyrostallrik, istället för strips beställde jag grillade grönsaker! Åh så gott det var!
Fast det bästa har hittills varit en vägkrog i Gävle som grillade vitkål till mig för att jag inte ville ha potatis. Det va riktigt gott! *mums* Aldrig ätit det innan faktiskt.

I morgon ska det bli pepp-dag! Massor av egentid å mys! Sambon ska jobba natt. Men vi hinner mysa i alla fall!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: HappyWeight

Sv: SJÄLVKLART klarar VI allt! :D



Usch vad jobbigt med negativa personer! Känner igen det där väl på jobbet och vissa facebookare som bara vill spy ut negativ energi. Ta inte åt dig av det!

2010-12-31 @ 11:23:00
URL: http://happyweight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0