Pannkaka!

 

Jag vet att jag inte skrivit på en evighet. Och för det ber jag om ursäkt. Ska försöka bättra mig.

Som kompensation ger jag er en bild på fredagens kvällsmat ;) LCHF-pannkakor. Bestående av vispgrädde, ägg, fiberhusk och kokosflingor. MUMS! Jättegott faktiskt! Till det serverade jag vispgrädde och frusna hallon! Fina grejer.

Vad händer annars då? Tja. Inte så mycket, om jag ska vara ärlig.

Jag har ännu inte kommit iväg å simma. Vet inte vad det är med mig. Men motivationen är någonstans nere i fotknölarna just nu. Kanske för att jag har tittat tillbaka lite kring början av året och instt att jag inte alls gått ner så mycket i vikt som jag hoppades på. Samtidigt har jag gjort flera hälsovinster. Men ändock. Vikten blir ju på någotvis så central.För min del handlar det nog mer om måtten. Alltså: vilken storlek i jeans kommer jag i?

 

Idag är jag fast besluten på att jag ska försöka vända denna negativa trend...

Jag ska mentalboosta mig idag. Med mental och fysisk träning. Det kanske inte blir någon simning, men jag ska inte kunna smita från i alla fall ett styrkepass denna vecka!

Jag ska också fundera på några realistiska mål för nästa vecka.

Visst är det jul å så nästa vecka. Men det ska INTE hindra mig. TVÄRTOM.

Nu jäklar ska jag vara stark.

 

Jag återkommer senare under dagen med uppdaterad mål-lista!

På återseende!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0