Nästan frisk ;)

Det gäller att se det från den ljusa sidan...nästan sjuk, nästan frisk! NÄSTAN FRISK :D

Bra, va? Med Ipren och nässpray är jag fit for fight. Eller i alla fall pigg nog att jobba idag.

Så vad har jag gjort idag för att må bra? Hm. Jag har virkat, jag håller på att göra en extra babyfilt då det helt plötsligt visade sig att damen i fråga väntar tvillingar! Ska överraska henne med två babyfiltar. Min mamma berättade så fint till sin kollega att det är brukligt att man till första barnet får något stickat eller hemmagjort. Vilken vacker tradition, tyckte hon...å mamma som inte kan sticka ;) Så det föll på mig.
Vad har jag mer gjort? Njutit av att sambon är borta. Massor av levande ljus och sedan favoritserien på datorn! MYS!

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej!

Ang. mönstret så är det rätt avancerat eftersom det är så långa partier med endast en färg åt gång.

2010-12-02 @ 19:51:53
URL: http://www.mittens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0