Dagens fundering

Idag satt jag och lyssnade på mina kollegor och deras snack på lunchen. Jag deltog inte alls i diskussionen. Kände att de inte ville lyssna på det jag hade att säga. De diskuterade mörkrets påverkan på kroppen och humöret. Alla verkade så deppiga. Å ledsna. Å trötta. Det fick mig att fundera över mitt eget liv.
Jag kände verkligen efter.
Å jag insåg att jag är riktigt nöjd med mitt liv. I stort. Jag är pigg på morgonen. Jag har en man som älskar mig. Jag har en fin lägenhet. Jag har ett jobb som jag trivs med och som är relativt bra betalt. Ja...livet leker. Måste helt enkelt stanna upp och njuta lite. Inte gräva ner sig för att bilen går sönder å att man får punktering på hyrbilen ;) Hehe. Man måste försöka bryta ihop å sedan bara skratta åt det. Det tror jag på!


Hejja mentalträning.

Gå in på starkare.nu

PÅ återseende.

Kommentarer
Postat av: H

Så ska det låta. Heja dej. :)

2010-12-08 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0