Ändå stolt.

Så gårdagen va skit.

Men i alla fall. Jag är ändå stolt. Varför?

Jag hetsåt inte. Jag tröståt inte. Bra va? Är så stolt!

Fantastiskt. Så jäkla skönt. Så stolt. Är det verkligen jag?

Visst, det gick inte så bra med letandet efter nya byxor. Men vad vann jag?
Jag fick det bekräftat: att jag kan!
Vad gjorde jag istället? Jag färgade håret: cappuccino! Å det är jättefint..
Å jag klarade av att inte hetsäta. Inte tröståt jag heller. Bra, duktiga mig.
Hejja mig. Jag ska klara detta. Igår behövde jag bara gråta ut.
Nu är det nya tag. Jag lovar.
Jag ska verkligen försöka. Fortsätta. Försöka. Igen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jättebra! Var stolt! :)

2010-12-14 @ 00:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0