Utvärdering och denna veckas mål

Förra veckans mål gick bra. Det jag missade var att jogga i 15 minuter i sträck, det gick inte. Men det är inget jag är upprörd över eller så. Denna vecka är min sista på jobbet. På söndag ska jag börja flytta till norrland, så det blir en hel del bärande upp å ner för alla trappor, sa jag att jag bor tre trappor upp...utan hiss?



TRÄNING

3 st powerwalk-promenader
3 st ministyrkepass

MENTALTRÄNING

Lyssna på Uneståhl x5

MAT

Inte äta ute
Dricka mycket vatten


Har funderat lite kring om jag skulle gå med i Viktväktarna när jag flyttat. Inte så mycket för kosten eller vikten, utan mer för att träffa nya människor och likasinnade. Kanske kan jag hitta lite folk som vill träna med mig? Det vore något nytt! Vore kul att träna tillsammans med någon!


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Ja, träna tillsammans med någon vore verkligen super! :)

Hoppas det går bra med flytten!

2010-08-10 @ 09:06:09
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Pärlan

För mig funkar Viktväktarna jättebra! :) Jag kör mest online. Pga hur jag jobbar hinner jag inte alltid gå på möten. Men går när jag kan, för dom är väldigt inspirerande och roliga! :)

2010-08-10 @ 10:54:45
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0