Svärmor

Vad har hänt sedan sist?

Jo, jag har flyttat 102 mil norrut. Jag har varit på arbetsintervju. Blivit erbjuden jobb. Tackat nej pga den långa pendlingen (30 mil om dagen fungerar inte enligt mitt tycke). En jäkla massa springande upp och ner i trappor (flytt ut) å sen igen (flytt in). Jag har vart på arbetsförmedlingen. Har åkt 102 mil norrut tillsammans med svärmor. Ensamma i bilen. Pojkvännen i en lastbil. Så märkliga de senaste dagarna har varit. Mycket mysko. Vad gäller motionerandet har det blivit spring å bärande i trappor. Lite promenad. Annars inte mer. När det gäller mat...så är det så där. Har i alla fall inte ätit någon onyttigt mer än två sockerkaksbitar. Portionsmängden har dock inte varit den bästa. Just nu är som sagt svärmor på besök. Vilket betyder = Mycket fika, MYCKET god mat, MYCKET onyttigt. Än så länge går det bra....


På återseende.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Välkommen uppåt i landet.

2010-08-20 @ 14:10:21
URL: http://byebyekilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0