Igår...

Glömde visst att skriva igår. Det var mycket som hände....
Äntligen har jag börjat träna. Två stycken promenader och sedan Crosstrainer! (intervallprog. i 35 min)
Ni kanske tycker att 35 minuter är lite? Men jag resonerar som så att det är bättre att börja där och sedan gå uppåt...än att gå ut för hårt och sedan inte orka hålla det resten av livet...
Det tråkiga är att jag igår åt popcorn...fasen, också! Å andra sidan är det bara att ta nya tag. Ett misstag ska inte få förstöra allt, inte igen!!!

Idag är det skoldax hela dagen. Så jag har bestämt att jag ska till busstationen och sedan i kväll gå hem. På så sätt får jag i alla fall 2x40 minuters promenad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0