Vi vann!!

En stolt matte är jag i dag. Igår va det tävling på hundkursen, eftersom det var sista gången..Vem kunde tro att jag och min sambo skulle kunna få en problemhund som alla gett upp hoppet om att vinna en "lydnadstävling". Visserligen va det ingen "riktig tävling", men ändå! Han gjorde fem uppgifter på mindre än två minuter (1 min 25 sek). Hon som kom två gjorde det hela på 1 min 55 sek, och trean var på mer än tre minuter. Så stolt!




Just det! I går testade jag ett nytt pilates-prog, sa jag det innan? Det var med pilatesboll, riktigt roligt..tiden bara försvann iväg. Och jag tyckte att det var väldigt lätt.. OJ! vad jag lurade mig själv, när jag vaknade i dag så hade jag träningsvärk i hela kroppen. Men men...ska träna pilates och gymma i dag i alla fall. Även om det känns lite jobbigt. Vet inte vart jag får all denna motivation ifrån. Men jag är lycklig att den finns där. Tror att det delvis beror på alla underbara bloggar jag följer ;) Så roligt att läsa att det går bra för de tjejerna också ;)
Nu måste jag plugga så jag är klar med det tills i kväll då det blir gymmet!

Ha det ;)

Kommentarer
Postat av: Viktory

jag gillar o ha träningsvärk, det betyder att man har jobbat bra!

2009-11-17 @ 21:02:50
URL: http://www.snyggellergodis.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hello!

Du är jätte duktig, jätte fin blogg också. Jag kommer att titta in och sända pepp kramar till dig. Jag önskar dig all lycka. Själv ska jag ner 30 kg på 30veckor nu är det 29 kg :D

ha det bäst

2009-11-17 @ 23:24:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/23274

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0