Trött

Usch vad trött jag är idag. Har vart i skolan i några timmar...och pendlat hem...hämtat hunden och är nu äntligen hemma. Det kändes som om vi var tillbaka när han var som värst. Träffade fyra hundar och det blev fyra utfall...samtidigt försökde jag vara positiv.

Nu är det snart advent, den jobbigaste tiden på året...ur viktnedgångssynpunkt. Varför? Jo, de attans pepparkakorna som finns överallt! Åh! Jag verkligen ÄLSKAR pepparkakor. Finns det något som är godare? Tror inte det va!
Nu i veckan har jag ätit min första pepparkaka (en fullkorns variant). Snacka om att försöka lura sig själv genom att det heter något med "fullkorn"..suck!

Usch, jag är så j*vla trött på allt just nu. Vill bara smälla i mig en pizza just nu eller äta massor av chips. Jag har ett sådant "sug" just nu...blääää :S

Kommentarer
Postat av: Viktory

Jag ändrade namn på min blogg. Känns inte så bra att skriva om min hetsätning i en blogg som hade namnet snygg eller godis i sitt namn. Bara så du vet var jag tar vägen. Om du har mig på bloglovin så får du nog ändra det med.

2009-11-20 @ 21:08:07
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej! Tack snälla för peppande inlägg i min blogg. Ja då har vi varandra och peppa på. Vi måste hålla koll på varandra. Vi ska klara det här i hop. Unnar du dig något på helgen?? Man måste ha något kul och gott annars fungerar det inte. Vi har en ätardag, det fungerar bra. Därför ska man kanske väga sig på fredagar??? I dag gjorde vi hemma lagad pizza, men man orkar inte mycke men det var gott med de bitar jag åt. Försök o unna dig något se inte allt som förbud Det tror jag på vet inte om det är bra??? Men för mig fungerar det

Massa kramar till dig Håller koll på dig nu pepp, pepp pepp i massor

2009-11-21 @ 02:33:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/23274

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0