Personlig tränare

I dag var första träningspasset med min PT, det var jättekul och jag har verkligen fått mersmak. Hon var så snäll och tog hänsyn till mitt knä hela tiden, även om hon gjorde så att jag pushade mig själv en hel del...
Tufft men kul! :D

Tills nästa vecka så ska jag ha skrivit ner vad jag brukar äta, så ska hon kolla på det. Kanske kan hon hjälpa mig mer än sjukvården, även om jag tror att PT:n mer håller med min tidigare kost än vad sjukvården gör..men men..vi får se, ska bli intressant.



Kommentarer
Postat av: Viktory

Hej! Kul att du gillade min blogg. Jag kommer följa din blogg med. Behöver inspiration och pepp. =)

2009-11-14 @ 13:02:35
URL: http://www.snyggellergodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0