Hundträning och vägning

Usch så kallt det är ute i dag. Lill grabben fick tillochmed istappar i "skägget"! Så söt han är på bilden, va?
I kväll är det sista tillfället på Inkallnings-kursen! Jag längtar på ett sätt, på ett annat INTE. Då kursen hålls i ett riktigt "köldhål"! Usch! Jaja..nu ska jag träna lite på min crosstrainer. Vi hörs senare ;) KRAM


Just det! Jag har vägt mig i dag och vågen stannade på 99,0 kg. Så det innebär en liten uppgång. Vilket jag hade väntat mig då det blev både alkohol och lussebullar, pepparkakor och glögg i helgen..Hm..men nu är det nya tag! Och jag är i vilket fall som helst extremt stolt över att vara under 100-kilo!!!! Även om jag önskat att vågen visat minus..men men..nu ska jag skriva en jobb ansökan och sedan ska jag träna! Höres senare! Kram! ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine



Ibland så blir det tråkig plus på vågen. Det hade jag igår, men imorse var dom borta igen. =) Så det kan ju vara mycket vätska du har i kroppen oxå.



Vad härligt att du är under 100 sträcket. Önskar att jag oxå var det, men jag har en lång väg att gå.

2009-12-18 @ 11:30:30
URL: http://jossisviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0