Helgens firande

Så...helgens firande av min examen slutade i att jag åt både pepparkakor, lussekatter och champange. Jag fick massor av presenter... Dagen till ära så fick jag också några flaskor med champagne! Men...vi öppnade en flaska vi köpte i Riga, när jag och sambon var där i början av året. Så gott! Och jag är inte ens så förtjust i alkohol..!


 

För övrigt har helgen varit helt underbar! Insåg inte förens i fredags kväll hur mycket jag hade saknat min familj. Nu kommer vi ju fira jul tillsammans här hemma, så de kommer snart tillbaka... :D

 

Planerna för denna vecka kan sammanfattas i order TRÄNA. Annars så är det väl bara att fortsätta och söka jobb och så. Jag känner mig måttligt inspirerad med min viktresa nu under jul och nyår..Men ska försöka göra allt för att inte tappa den lilla uns motivering jag har just nu. I kväll blir det eventuellt en tripp till gymmet eller så tränar jag hemma... Vilket föredrar ni?


Kommentarer
Postat av: viktory

jag föredrar att ge mig ut och träna. Hemma blir det inte mycket gjort för min del!

2009-12-14 @ 18:52:48
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Tess

Klart att man måste få fira lite :)



Jag tycker nog om både att gå ut i friskluften och att vara hemma och träna. För mig beror det väder, vind och värk när jag ska ta beslutet över dagarnas träning.



Hoppas att motiveringen håller i sig, man hamnar alltid i tråkiga svackor när man absolut inte vill träna alls, kämpa dig igenom det, det blir bättre sedan!

2009-12-15 @ 15:02:47
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0