Hälsotrick: Mera sex gör dig friskare!

Dagens tema; Sex! Varför är detta ett sådant tabuämne? Personligen tycker jag att man ska vara stolt över att man som tjockis tycker om sex. (eller vem som helst, för den delen..så länge ingen blir tvingad till det, naturligtvis) Jag njuter av sex med min underbara sambo, och det är inget jag skäms över, så det så! Nu i viktminskningstider så var jag därför tvungen att ta reda på hur många kalorier som man förbränner när man har sex..och som ni kan läsa av följande lista så är det tydligen cirka 300 kalorier i timmen (Mer sex gör dig friskare) ... Å när man handlar...472 kalorier i timmen! wow! Ska ju snart julhandla all mat och dryck till julafton!

boPutsar fönster: 264 kcal/tim
bo Handlar: 472 kcal/tim

bo Har sex: 300 kcal/tim

bo Städar: 240 kcal/tim

bo Dammsuger: 252 kcal/tim

bo Trädgårdsarbetar: 492 kcal/tim

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0