Crosstränat ;)



Suck och stön! Äntligen klart ;) Nu har jag tränat på Crosstrainern i 75 minuter. Sedan har jag kört 15 minuter på steppern. Pust! Men som alltid är det skönt när det är över. Vovven och jag har också varit ute på promenad i det härliga vädret. Vi hittade en tussilago! Kan ni fatta! I december!!! Vart är världen på väg? Tyvärr hade jag inte med mig mobilen/kameran så det blev ingen bild. I morgon är det vägning. Jag är så nervös att jag vet inte vad...jag fuskvägde mig i morse också..å det va positivt. Men jag får vänta och se tills i morgon, då jag väger mig på sjukhuset. Men det verkar i alla fall som om mitt första delmål är avklarat!! ;) UNDER 100 kg!!! ;) Fast det är ju inte officiellt förens i morgon. Så i morgon...efter jag vart på sjukhuset, så ska jag köpa min present om allt går vägen...håll tummarna!!! *stor kram*

Kommentarer
Postat av: Viktory

Jag håller tummarna för att det går vägen för dig i morgon på vägningen! =)



Jag vet inte vad som hänt med mig men jag har helt tappat motivationen. Var har den tagit vägen?

2009-12-07 @ 17:58:28
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh jösses vad du är grym som orkar kämpa på i 75 minuter! Jag tycker att både crosstrainer och step är fruktansvärt tråkigt så jag hade inte stått ut i ens 15 minuter. :) Tur att alla tycker om olika. :)

2009-12-07 @ 18:54:08
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0