2009-12-27

Hejhopp i lingonskogen...
Uppdatering igen! Då har jag tränat lite i dag också, vilket var ett träningspass som var mest fokuserat kring en yogaboll..ett pass som jag tog ur en gammal träningstidning.

Uppdaterar min "utmaningslista";

  • 2/15 träningspass
  • 30/50 km ska promeneras
  • 40/150 burpees
  • 10/20 minuter i sidoplankan
  • 2/3 intervallpass
I morgon ska jag rensa kylen på onyttigheter (rester efter julen). Jag "fuskvägde" mig i dag. Vågen visade samma som för en vecka sedan. Det ser jag som en stor vinst..med tanke på julens avvikelser från mitt annars så kontrollerade intag av mat. Vägdag är ju egentligen på torsdagar, så jag/ni får vänta tills dess för att få något officiellt ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud så duktig du är. Blir så imponerad av hur mycket du tränar. Blir insperad av att träna med när jag läser din blogg. Känner mig som en annan soffpotatis jämfört med dig.



Jag fusk vägde mig idag, visade + men hade ju räknat med det med tanke på hur mycket jag avikt från min kost. Få se hur stort plus på onsd då min officiella vikt dag är. Men känner ändå att jag kan få "svulla" dessa 2veckor, har ju ändå kämpat 9månade mot min vikt. 1/1-10 Då kör jag igång igen.



Kram



2009-12-28 @ 11:43:51
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: Tess

Läste alldeles nyligt något om att det är vanligt att man lägger på sig 2-3 kg under julen, hemska tanke! Kram!

2009-12-28 @ 18:53:10
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0