2009-12-26

  • 1/15 träningspass
  • 27/50 km ska promeneras
  • 20/150 burpees
  • 5/20 minuter i sidoplankan
  • 2/3 intervallpass

Hejhopp!
Julen var helt underbar! Firade med mamma, pappa och bror...sambon och hans mamma och syster! Det var superkul och riktigt trevligt. Fick mycket med julklappar och det bästa var mina första "måljeans"! Som jag fick av min sambo, vilka var i storlek 46..en storlek jag inte kunnat ha på två år..Jag har ännu inte vågat testa dem än, då jag tror att magen är rätt svullen då jag i julas har ätit lite sötsaker också. Jag är dock superstolt då jag under julen hela tiden ätit "lagom"..och endast ätit fyra chokladpraliner!

I dag var jag, brodern och pappa och gymmade! Jättehärligt. Nu ska vi se lite film...återkommer i morgon!

Kommentarer
Postat av: viktory

God fortsättning vännen! Jag laddar upp inför en nystart med det nya året!

2009-12-26 @ 22:05:52
URL: http://hetsatarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0