2009-12-23

Träning

  • 0/15 träningspass
  • 20/50 km ska promeneras
  • 20/150 burpees
  • 5/20 minuter i sidoplankan
  • 2/3 intervallpass

Minipass..blev det idag..så jag räknar det inte ens som ett pass, hehe. Blev dock lite burpess å sidoplanka! Även om det kändes en hel del i mina knän..men ska försöka få in lite fler i morgon innan jag tar morgonduschen..på så sätt så får jag ju in lite miniträning även på julafton, tror att det kan vara bra rent mentalt. För att bevisa för mig själv att jag klarar av denna nya livsstil!

En extra julhälsning till Gorgina! Som jag fick massor av pepp från! Tack det betyder mycket!


God jul!!!
Vi ses snart igen...

Kommentarer
Postat av: Tess

Du har hunnit med en hel del redan ser jag :) Hoppas att julafton var mysig och att du fick en klapp eller två! Kram

2009-12-25 @ 08:46:48
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0