Pyssel

Morgonrapport!
Eftersom jag ska jobba måndag och tisdag, har jag beslutat mig för att sova över hos mina föräldrar i helgen. Jag har som sagt över 30 mil till jobbet (räknat från där jag och sambon och vovven bor). Mina päron bor i samma stad där jag har mitt 50%-iga vik. Vad gör man inte för extra pengar i kassan???
I går gjorde jag misstaget att äta kokosbollar, ett recept jag hittat i en blogg om LCHF (mins dock inte vilken...). Följden blev att jag fick väldigt ONT i magen. Jaja, nu vet jag det. Och dagen till ära tar jag nya tag och så ska jag plugga på uppsatsen. Ska skriva om ekonomiskt bistånd. Sen ska jag pyssla i form av att sticka på min trekantssjal. Det är nämligen mitt nya projekt sedan jag avslutade min mormorsrutefilt... Nu när jag inte äter socker längre har jag märkt att jag har mer energi, vilket betyder mer pyssel!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0