Nya tag!


Nytt jobb. Nytt liv. Ny blogg. Nya tag!

I ett försök att ta tag i mitt liv -läs övervikt- så har jag bestämt mig för att haka på trenden med LCHF-mat/metod/livsstil.
Jag har alltid haft problem med övervikt och har testat MINST tusen olika bantningsmetoder och INGET har fungerat under en längre period, jag har antingen gett vika för sötsuget eller så har jag inte gått ner i vikt!
Så i dag är det dag nr 13 på min nya livsstil med LCHF-kost. Konstigt nog så har jag ännu inte kännt något sötsug, vilket är underbart med tanke på att jag började hela den här historien under påsken med all dess härligheter i sötsaker.
NU är det i alla fall tanken att detta ska bli mitt nya sätt att leva! Denna blogg startas som en hjälp för mig att få skriva av mig, så att de i min närhet slipper lyssna på alla mina tankar -läs alla överflödiga tankar, resten får de lyssna på-.




Kommentarer
Postat av: Garlica

En sån fin hund! Kul att du också äter LCHF kost.

Ha en fin dag!

2009-05-04 @ 14:48:13
URL: http://metrobloggen.se/Garlica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0