MINUS 6 KILO!!!!

Wuhu! Minus 6 kg! (totalt efter 20 dagar)
Dagens mest pinsamma händelse var att jag började gråta på vågen. Vilken glädje. Jag kan fortfarande inte förstå att min kropp svarar så bra på den här maten! Hur kommer det sig att jag inte visste detta för...sisådär 30 kilo sedan?!
Nästa vecka fyller jag år. Jag har blivit så gammal så att vi knappt firar det längre. Det är lite synd tycker jag, inte för presenternas skull de klarar jag mig utan...men den sociala biten. Jag gillar när hela familjen/släkten samlas och alla är glada och bara umgås! Varför görs inte detta oftare? Det här året har jag önskat mig att gå på indisk resturang med min sambo och hans mamma och syster. Vad jag ska äta? ;)  Jag ska äta kolgrillad kyckling och grönsaker!!! MUMS! Naturligtvis utan ris. Om någon känner att de har lite pengar över så kan ni ju alltid ge mig en kamera i födelsedagspresent? Om inte annat så får jag nöja mig med mobilen. Ska ladda över nya bilder nu när jag kommer hem..(åker på tisdag!) Inget ont om mina föräldrar, men jag saknar min sambo...och vår säng...och att få krypa upp i hans famn efter en jobbig dag och bara njuta av hans doft...mmmm....
Nu är det nog dags för mig att gå från datorn ett tag..eller i alla fall från bloggen, mot C-uppsatsen!!!

Dagens vardagslyx: Vår-blå nagellack på händer och fötter ;)

Kommentarer
Postat av: Chakula

Stort grattis! Det var en fantastisk minskning! Fullt förståeligt att känslorna svämmade över.

Hoppas du får en fin födelsedag!

2009-04-27 @ 05:20:28
URL: http://chakulaslchf.wordpress.com/
Postat av: Mattias

Bra kämpat. Du kommer fixa detta galant. Kämpa på..

2009-04-27 @ 22:51:47
URL: http://krabbsaltaren.bloggspace.se/
Postat av: MiniZillen

Man tackar, man tackar! Håll tummarna för mig ;)

2009-04-30 @ 13:50:30
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0