Dag 16 - Chock!

Dag 16 med LCHF. Vägde mig i morse. REDAN minus FEM kg! Helt otroligt! Jag kan inte fatta det själv...
Kollade på klockan när jag vaknade...den visade på 06.30. HUR i hela världen hade jag tänkt att hinna åka ca 33 mil till jobbet dessutom med en hund som inte gått morgonpromenad? Konstigt nog hann jag i alla fall. Och nu har jag planerat klart för dagen. Så nu är det snart dags att ta i tu med  C-uppsatsen. Jag läser för övrigt till socionom, näst sista terminen.

Min nya favortifrukost är kesoplättar, ett recept jag tagit från en av mina favoritbloggar ---> Vägen från 137 kg

2ägg
1 liten burk keso
3 msk dinkelmjöl
100g rökt skinka
färska kryddor (jag använder citrontimjan)
1 halv finhackad rödlök
2tsk senap

Stek dem i smör i mellanhet stekpanna (jag kör på 7:an av 12) och lossa kanterna innan du vänder dem. De behöver ganska lång tid på första sidan för att inte falla isär.


DAGENS VARDAGSLYX; tända ljus och en deckare!

Kommentarer
Postat av: Chakula

Wow! Det var inte dåligt jobbat! Grattis till dig.

Men 33 mil till jobbet, det låter lite tufft...

2009-04-22 @ 18:03:22
URL: http://chakulaslchf.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0